החברה הוציאה לפועל פרויקט שדרש התקנה של תחנות איתות ופיקוד מבצעיות בתשתית מסילת הרכבת המשודרגת של ישראל, כולל הרצתן לאורך מסילת הרכבת, הנחשבת לאחת הגדולות ביותר במזרח התיכון. הפרויקט כלל גם הרחבה של התשתית המקורית, שחיברה את הרכבת הבין עירונית מאירופה עם הרכבת האגדית לערב הסעודית – אין ספק שתשתית הרכבת של מדינת ישראל היא אוצר מודרני. בין היתר, הותקנו וחוברו 35 תחנות איתות ופיקוד מבצעיות לאורך 1,000 ק"מ של מסילה (בקירוב).
זה למעלה מ-40 שנה שחברת אורי נחמני ובניו משמשת כחברה קבלנית וותקיה של בזק, ספקית שירותי תשתית לתקשורת של מדינת ישראל. החברה אחראית בין היתר להנחת אלפי מטרים של מתקני תקשורת נתונים וטלפוניה.
צוות אורי נחמני ובניו הוציא לפועל פרויקט שכלל התקנה וחיבור מתקני טלוויזיה בכבלים באורך מרשים ביותר של 150 קילומטרים. הפרויקט דרש חציית נחלים וכלל עיצוב והתקנה בסביבה עירונית של מגוון מערכות הנמצאות בשימושן של 5 חברות טלוויזיה בכבלים.
פרויקט מסיבי דרש מחברת אורי נחמני ובניו התקנה של מערכת הגנה קתודית כנגד קורוזיה ודליפות למכלי דלק תת קרקעיים בקוטר של 80 מטר. הפרויקט היה כרוך בביצוע קידוחים מורכבים וכלל הנחה וחיבור של חיישנים אלקטרוניים מתקדמים, מדידות ובחינת המערכות.
אורי נחמני ובניו הוציאה לפועל פרויקט ניקוז מורכב במחלף העירוני המהיר. בין היתר, נעשה שימוש במערכות מונחות לייזר להנחת 600 מטר של צינורות ביוב בקוטר של 64 אינץ'.
עבור חברת החשמל, ביצעה חברת אורי נחמני ובניו פרויקט תשתית גדול של קווי מתח גבוה לתחנות שנאים. העבודות התבצעו מתחת לכביש העיקרי בירושלים – החוצה מצפון לדרום. הפרויקט המורכב כלל קדיחה והנחה של 730 מטר של צנרת ברזל בקוטר של 32 אינץ' ובעומק של 15 מטר בסלע דולומיט קשה.